تجربه تجارت فارکس خود را بهبود بخشید، این نکات را در نظر بگیرید!

۱ بازديد
جنبه منفی تجارت فارکس این است که ریسک زیادی در آن وجود دارد و اگر ندانید چه کار می کنید، این احتمال وجود دارد که ضرر بزرگی داشته باشید. نکاتی را در این مقاله بخوانید تا هوشمندانه به معاملات فارکس نزدیک شوید.

معاملات فارکس خود را بر اساس یک برنامه واقعی برنامه ریزی کنید و بازارها را به درستی تحلیل کنید. اگر می توانید متعهد شوید که قیمت ارز را به صورت ساعتی بررسی کنید، می توانید در همان روز برای خرید و فروش برنامه ریزی کنید. همچنین گزینه های معاملاتی فارکس وجود دارد که به شما امکان خرید و فروش بر اساس نوسانات هفتگی قیمت را می دهد که اگر زمان کمتری برای بررسی قیمت ارز در اختیار داشته باشید، می تواند بهتر عمل کند.
بیشتر بدانید:
شما واقعاً از این اطلاعات فارکس که قرار است به اشتراک بگذاریم لذت خواهید برد
حرفه فارکس خود را با مقدار کمی پول و اهرم کم شروع کنید. این به شما امکان می دهد بدون از دست دادن خانه، پاهای خود را خیس کنید. همانطور که شروع به کسب سود می کنید، بخشی از آن را دوباره در حساب تجاری خود سرمایه گذاری کنید. سعی کنید در گذشته سرمایه گذاری های اولیه اولیه خود پول بیشتری اضافه نکنید.

اگر به تجارت فارکس علاقه دارید اما زمان سرمایه گذاری در یادگیری اصول و استراتژی را ندارید، یک حساب تجاری مدیریت شده در فارکس را در نظر بگیرید. یک حساب معاملاتی فارکس با مدیریت خوب می تواند بدون نیاز به صرف ساعت های زیادی برای یادگیری نحوه عملکرد فارکس، سود سالمی به همراه داشته باشد.

هنگام شروع کار، انرژی خود را روی یک جفت ارز واحد متمرکز کنید. بخشی از یک استراتژی موفق معاملات فارکس این است که از تغییرات بازار آگاه و به روز بمانید. این می تواند با یک جفت برای یک مبتدی به اندازه کافی دشوار باشد، بنابراین تلاش برای همگام شدن با چندین جفت معاملاتی زمانی که هنوز تازه کار هستید و یاد می گیرید، دستوری برای شکست است.

در صورت تجارت با ارز به کالاها توجه کنید. رشد کالاها نشانه رشد اقتصاد است در حالی که نزول اقتصادها نشانه کند شدن اقتصاد است. تغییرات در اقتصاد برابر با تغییرات ارز است، بنابراین با دنبال کردن بازار کالاها می توانید بهتر پیش بینی کنید که بازار فارکس چگونه تغییر و تحول خواهد کرد.

اگر در تشخیص روند در بازار فارکس مشکل دارید، با بررسی نمودارها برای بلندمدت یک گام به عقب بردارید. اگر روی فواصل 15 دقیقه ای تمرکز می کنید، به نمودارهای ساعتی نگاه کنید. اگر در فواصل ساعتی هستید، نمودارهای روزانه و غیره را بررسی کنید. گرایش هایی که مبهم به نظر می رسند، اغلب زمانی که در بازه زمانی طولانی تری مورد بررسی قرار می گیرند، خود را روشن می کنند.

برای کسب درآمد به یک کارگزار خوب نیاز دارید. شما می توانید بسیاری از کارگزاران فارکس مختلف را پیدا کنید: بررسی های مربوط به آنها را بخوانید و در صورت لزوم تعدادی از آنها را امتحان کنید. یک کارگزار خوب باید با سطح مهارت شما مطابقت داشته باشد و استفاده از آن آسان باشد. با پیشرفت و یادگیری بیشتر در مورد تجارت، ممکن است بخواهید به یک کارگزار جدید بروید.

اگر به نظر می رسد که یک رشته معاملات بد دارید، آن را یک روز صدا کنید. اگر متوجه شدید که معامله پس از معامله در یک روز خاص را از دست می دهید، کامپیوتر را خاموش کنید و برای آن روز کنار بروید. یک روز مرخصی از معاملات می تواند به شما کمک کند تا زنجیره ضرر را بشکنید.

اگر در موقعیت خرید هستید و بازار در جهت صعودی حرکت می کند، معاملات خود را دو برابر نکنید. برعکس عمل کنید. واحدهای ارزی کمتری بخرید. افزودن معاملات بیشتر به حساب خود می تواند شما را در موقعیت عواقب فاجعه بار قرار دهد.
برای شرکت در دوره فارکس اینجا کلیک کنید!
سرمایه گذاری تجاری فارکس خود را با ارزهای بزرگتر شروع کنید و به عنوان یک معامله گر مبتدی فقط به چند ارز مختلف پایبند باشید. معامله فقط چند ارز بزرگتر و شناخته شده در یک زمان باعث می شود که سرمایه گذاری های خود را در زمان دلخواه نقد کنید و مدیریت سرمایه گذاری های شما ساده تر خواهد بود.
هنگامی که به تجارت فارکس فکر می کنید، باید اهداف مالی و سرمایه گذاری خود را تعیین کنید. برای تعهد به این نوع خاص از سرمایه گذاری به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا فقط به دنبال افزایش درآمد هستید یا برای بازنشستگی پس انداز می کنید؟ تجارت فارکس تنها پس از اینکه اهداف مالی خود را برای اولین بار مشخص کردید باید به عنوان یک استراتژی در نظر گرفته شود.

هر آنچه برای شروع کار با فارکس نیاز دارید در برنامه آموزش آنلاین فارکس NFA ارائه شده است. این برنامه رایگان است و به شما امکان می دهد با ریتم خود یاد بگیرید. شما باید یک بار برنامه را مرور کنید و در صورت نیاز به توضیح در مورد یک نکته بعداً به مطالب بازگردید.

انتظار نداشته باشید معاملات روزانه موفقیت آمیز باشد. بهترین معامله گران فارکس کسانی هستند که هفته ها، شب پره ها یا حتی سال ها بازار را دنبال می کنند. این معامله‌گران می‌توانند حاشیه‌ها، سوابق و سود واقعی را به شما نشان دهند. هرکسی که انتظار دارد در یک روز با استفاده از فارکس به ثروت برسد، ناامید خواهد شد.

از سیگنال های هفتگی و روزانه استفاده کنید. دنبال کردن سیگنال‌های هفتگی می‌تواند مسیر حرکت بازار را به شما نشان دهد، اما سیگنال‌های روزانه بهترین نقاط ورود و خروج را به شما ارائه می‌دهند. از هر دوی این موارد به نفع خود استفاده کنید تا دستاوردهای بالقوه خود را به حداکثر برسانید یا ضررهای احتمالی خود را به حداقل برسانید. سیگنال های روزانه باید با سیگنال های هفتگی مطابقت داشته باشد.

هنگام معامله با سهام فارکس، مهم است که از روندهای بزرگتر نسبت به بازه زمانی که در آن معامله می کنید ایده بگیرید. اگر معاملات 15 دقیقه ای انجام می دهید، سعی کنید به نمودارهای ساعتی نگاهی بیندازید تا ببینید تصویر بزرگتر چیست. به همین ترتیب، معاملات ساعتی را می توان با مشاهده نمودارهای روزانه و غیره بهبود بخشید.

شما بدون شک در مورد زندگی در حد توان خود شنیده اید، و همین امر در مورد تجارت نیز صدق می کند. سرمایه هایی را که نمی توانید از دست بدهید، جمع نکنید. کسی باید در بازارها ببازد تا دیگران برنده شوند و شما باید مطمئن شوید که از وجوه ضروری اضطراری یا بازنشستگی برای معامله استفاده نمی کنید.

در واقع هیچ شاخص پیشرو در بازار فارکس وجود ندارد، بنابراین به دنبال آنها نباشید. بسیاری از شرکت‌ها نرم‌افزارهای پیش‌بینی‌کننده آینده را می‌فروشند و از آن سود می‌برند، اما حقیقت این است که آنها کار نمی‌کنند. اگر محصولات واقعاً کار می کردند، شرکت هایی که آنها را می فروشند مطمئناً آنها را با مردم به اشتراک نمی گذاشتند.

با افزایش دانش شما در مورد معاملات فارکس، می توانید حجم معاملات را افزایش دهید که می تواند منجر به سودهای عمده شود. با این حال، در ابتدا از نکات این مقاله استفاده کنید، کم شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه تجارت کنید تا کمی سرمایه اضافی به دست آورید.
برای آشنایی با 3 راه برای بهبود مهارت های معاملاتی فارکس کلیک کنید:
https://www.babypips.com/trading/forex-trading-skills-20180207
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.